اخبار
کد خبر : 13617 ۱۴۰۰/۰۶/۰۶   ۱۰:۵۰:۱۷

مدیر عامل شرکت گاز استان:
۲۴ روستای آذربایجان غربی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

 

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت امسال ۲۴ روستای آذربایجان غربی با ۲ هزار و ۱۵ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گزارش نای قلم، علیرضا شیخی امروز در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و افتتاح پروژه های گازرسانی استان به نمایندگی در روستای ترشکان مهاباد با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه های گازرسانی آذربایجان غربی به ارزش ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به گازرسانی به صنایع نیز گفت: امروز ۲۵ واحد صنعتی نیز در استان به شبکه گاز طبیعی کشور متصل می شود که نقش موثری در توسعه استان دارد.

شیخی اظهار کرد: برای پروژه های افتتاحی ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در خصوص پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن امروز آغاز می شود نیز گفت: عملیات گازرسانی به ۱۶ روستا با ۹۸۳ خانوار نیز آغاز می گردد

وی ادامه داد: کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به ۱۱ واحد صنعتی نیز امروز به زمین زده شد که با بهره بهره برداری از این پروژه ها تعداد واحد صنعتی متصل به شبکه گاز کشور نزدیک به ۱۴۰۰ واحد می رسد.

این مقام مسئول به وضعیت برخورداری خانوار شهری و استانی از نعمت گاز طبیعی هم پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون ۷۷ درصد خانوار روستایی و ۹۹.۶درصد خانوار شهری از گاز طبیعی بهره مند هستند. که با بهره برداری از پروژه های امروز درصد خانوار روستایی استان به ۷۸ درصد رسید و با بهره برداری از کل پروژه های در دست اجرای استان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی به نزدیک ۹۰ درصد خواهد رسید.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا