اخبار
کد خبر : 13589 ۱۴۰۰/۰۶/۰۲   ۱۹:۵۵:۱۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
اتوبوس حامل ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد توقیف شد

 

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک محموله انواع سیگار قاچاق به تعداد ۹۰ هزار نخ با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی در گفتگویی اظهار داشت: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مهاباد حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از این اتوبوس بیش از ۹۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و در این رابطه علاوه بر توقیف خودرو حامل کالای قاچاق، یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد ارزش این محموله را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: پرونده این تخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی این شهرستان شد.

وی از شهروندان خواست تا گزارش‌های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*۱۳.۵ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف وضبط شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: در یک عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ۱۳کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع "تریاک" از یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگویی اظهار داشت: با دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به شهرستان می کند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار  پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، خودرو مورد نظر در سطح شهر مشاهده و طی یک عملیات منسجم پلیسی، متوقف و در بازرسی از آن این مقدار مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: سوداگران مرگ مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور تهیه کرده و در نظر داشتند آن را به بوکان منتقل کنند که با هوشیاری ماموران از رسیدن به مقاصد پلیدشان باز ماندند.

وی گفت: در این خصوص یک دستگاه ‌خودرو سواری به همراه یک نفر به عنوان  توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا