Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13565 ۱۴۰۰/۰۵/۳۱   ۱۹:۴۶:۵۵

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
دستگیری یک مخل نظام اقتصادی

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری فردی با بیش از 138 میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی با پوشش شرکت صنعتی، در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسن خانی در گفتگوي اختصاصي اظهار کرد: كارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف و اقدامات ویژه پلیسی و سرکشی از نشانگاه های اقتصادی در سطح استان به حساب یکی از شرکت های صنعتی به ظن اخلال در نظام اقتصادی مشکوک و رسیدگی به آن را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند شرکت موصوف را که در زمینه ورود شمش های آهن و فولاد به کشور فعالیت داشت، شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: با بررسی های فنی پلیسی در نهایت مشخص شد متهم اصلی این شرکت در پوشش شرکت صنعتی با اقدامات متقلبانه و شیوه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی عرضه و تقاضا، اقدام به دريافت ارز دولتی از بانک عامل برای وارد کردن شمش فولاد و آهن کرده و در عین حال تعهداتش را اجرا نکرده است.

وی ادامه داد: متهم اصلی پرونده که مدیر عامل این شرکت بود در تحقیقات فنی پلیس  به جرم خود معترف و کارشناسان اداره صمت ميزان تخلفات صورت گرفته را 138 ميليارد و 809 ميليون ريال برآورد کردند.

در خاتمه جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينکه در اين رابطه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدرو قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و اخبار امنیتی را به مرکزفوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا