Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13562 ۱۴۰۰/۰۵/۳۱   ۰۹:۲۲:۱۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۱۶ تن ذرت و ۲ تن مرغ زنده در میاندوآب

 

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف ۱۶ تن نهاده دامی (ذرت) توزیع خارج از شبکه به ارزش ۶۴۰ میلیون ریال، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سود جو با خرید نهاده های دامی یارانه ای در شهرستان های جنوب استان، اقدام به فروش آن در شهرهای عمقی کشور می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران ایست بازرسی شهید محمد نژاد میاندوآب حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون باری  ده چرخ  مشکوک  و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متوقف شده، مقدار ۱۶ تن نهاده دامی (ذرت ) کشف شد.

رستم پور با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش برآوردی اقلام مکشوفه ۶۴۰ میلیون ریال اعلام شده، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سنگین توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین از توقیف ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و کشف بیش از ۲ تن مرغ زنده گوشتی توزیع خارج از شبکه، در این شهرستان خبر داد.

رستم پور گفت: ماموران ایست بازرسی شهیدمحمدنژاد حین کنترل خودروهای عبوری محور میاندوآب- تبریز به ۲ دستگاه وانت نیسان به ظن حمل کالای قاچاق، مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی های مذکور، تعداد ۸۱۱ قطعه به وزن ۲ تن و ۱۴۰ کیلوگرم مرغ زنده توزیع خارج از شبکه کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش محموله مکشوفه بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: مرغ های زنده مکشوفه با هماهنگی مقامات قضایی و اداره صمت به کشتار گاه جهت ذبح و توزیع به نرخ مصوب در شهرستان تحویل شد.

*کشف میلیاردی البسه قاچاق در ماکو

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۵۰ ثوب البسه قاچاق، به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان ماکو خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در شهرستان ماکو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

حسنخانی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل، ۶۵۰ ثوب انواع البسه قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه نزدیک به سه میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

*قاتل فراری در خوی دستگیر شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خوی قاتل متواری شده روزهای اخیر در روستای سراب خوی، کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ جلیل موسوی در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: جوان ۲۵ ساله ای که در روز عاشورا همسر و مادر زن خود را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود با تلاش ماموران انتظامی در اطراف یکی از روستاهای همجوار دستگیر شد.

وی افزود : پلیس این شهرستان با اتکا به شگردهای پلیسی توانست با شناسایی مخفیگاه این قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت وی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی کند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: این قاتل ۲۵ ساله روز تاسوعا در یک نزاع  با دلایل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری همسر و مادر زن خود را با شلیک سه گلوله در حیاط منزل به قتل رسانده بود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا