اخبار
کد خبر : 1355 ۱۳۹۴/۱۰/۰۹   

استفاده از امکانات اداری له یا علیه کاندیداها ممنوع است

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: بر اساس قانون استفاده از امکانات اداری له یا علیه کاندیداها ممنوع است.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار وزینه شهرستان سردشت، بر رعایت اصل قانون مداری و امانتداری در انتخابات تاکید و اظهار کرد: نباید رفتار مسئولان و مجریان انتخابات به گونه ای باشد که شائبه طرفداری از هیچ کاندیدای تلقی شود و بی اعتمادی در مردم به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان این دوره  نسبت به دوره قبل افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: حضور چشمگیر نامزدهای انتخاباتی بیانگر این است که دولت تدبیر و امید با ایجاد فضای باز سیاسی زمینه نشاط و حضور افراد مختلف را درعرصه انتخابات فراهم کرده است .

مصطفوی هفته وحدت را از ابتکارات و تدابیرامام راحل عنوان کرد تا فرصتی برای ایجاد وفاق و همدلی و دوری از اختلافات در بین مسلمانان باشد.

وی وحدت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی وموفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای  دانست و گفت: جمهوری اسلامی در سایه اتحاد و همدلی  بین مردم و دولت در دوران هشت سال جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی و مذاکرات هسته ای در برابر قدرتهای برتر جهان به پیروزی رسید.

همچنین مدیر کل سیاسی و انخابات استانداری آذربایجان غربی به صورت سرزده از بخشداری لاجان از توابع شهرستان پیرانشهر، بخشداری وزینه از توابع سردشت و بخشداری خلیفان از توابع شهرستان مهاباد بازدید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا