Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13545 ۱۴۰۰/۰۵/۲۶   ۲۰:۳۴:۵۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد
ابتلای یک هزار و ۶۲۶ تن به بیماری کرونا در آذربایجان غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۶۲۶ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا و ۳۵۸ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۸ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را هزار و ۶۵۷ نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۹۱۳ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۷۴۴ نفر مشکوک بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۲۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۵۸ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند.

آقازاده با اشاره به اینکه ۲۲ نفر از مردم استان شامل هفت نفر در ارومیه، پنج نفر در میاندوآب، چهار نفر در خوی، ۲ نفر در بوکان، یک نفر در تکاب، یک نفر در سلماس، یک نفر شاهین دژ و یک در مهاباد به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به پنج هزار و  ۱۳۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از چهار هزار و ۳۷۴ نفر تست کرونا دریافت شده است که در یک هزار و ۶۲۶ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است.

همچنین بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار و ۶۶۵ دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که با احتساب آن، تاکنون ۶۴۷ هزار و ۸۴۳ دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا