Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13536 ۱۴۰۰/۰۵/۲۵   ۱۶:۰۶:۰۲

جانشین پلیس راه استان خبر داد؛
ممنوعیت تردد دوهفته‌ای درمحورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

 

جانشین پلیس راه آذربایجان غربی، گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ مشتاق در گفتگویی اظهار کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد، این ممنوعیت از 12 ظهر روز یکشنبه 24 مرداد تا ساعت 24 جمعه 5 شهریور ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال می‌شود.

وی افزود: در محدودیت‌های پیش‌رو، علاوه بر تشدید طرح‌های قبلی، انسداد فیزیکی نیز در نقاط معین با همکاری عوامل انتظامی صورت می‌گیرد، بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در مرز خروجی‌های استان ها ممنوعیت تردد وجود دارد.

جانشین پلیس راه انتظامی استان، عنوان کرد: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان جریمه دارد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز، یکبار جریمه خواهد شد.

این مسئول انتظامی استان تصریح کرد: همه مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ 24مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل و هیچ‌گونه مجوز تحت هیچ شرایطی صادر نخواهد شد و فقط تردد وسایل نقیله عمومی، حمل بار و مسافر آزاد است.

مشتاق، ادامه داد: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است و این موضوع بصورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک های غیربومی را نخواهیم داد.

جانشین پلیس راه استان در پایان گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا