اخبار
کد خبر : 13521 ۱۴۰۰/۰۵/۲۳   ۱۰:۲۸:۳۸

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا آذربایجان غربی:
۲ هزار تخت بیمارستانی در شمالغرب مهیا شده است

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا آذربایجان غربی گفت: ارتش در استان های بحرانی در شیوع کرونا مجددا ورود کرده و ۲ هزار تخت بیمارستانی در شمال‌غرب مهیاشده است.

به گزارش نای قلم، امیر سرتیپ حاجیلو در گفتگویی اظهار کرد: ارتش در استان های بحرانی در شیوع کرونا مجددا ورود کرده و امروز هم بنا به دستور فرمانده کل قوا به کار گرفته شده است.

وی افزود: تمام امکانات درمانی ارتش از جمله کادر درمان، بیمارستان های منطقه ای تبریز، ارومیه و مراغه و همچنین تخت های نقاهتگاهی و بیمارستان های صحرایی ارتش تا دو هزار تخت برای کمک به مدیریت درمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا آذربایجان غربی افزود: ارتش تمامی امکانات خود را برای واکسیناسیون عمومی مردم در شهرهای مختلف در اختیار وزارت بهداشت و طرح های بهداشتی و درمانی کشور قرار می دهد تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

وی گفت: ما پیش از این نیز در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی با جمع آوری و ارائه کمک های مومنانه را در مرحله اول ۱۶۰ دستگاه خودروی تاکتیکی حامل کمک های همدلانه همرزمان ارتش در شهرستان های مختلف توزیع کردیم.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا