اخبار
کد خبر : 13517 ۱۴۰۰/۰۵/۲۳   ۱۰:۰۰:۴۳

معاون استاندار مطرح کرد؛
اجرای طرح نظارت بر روند توزیع گوشت مرغ از طریق شرکت پست

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت : طرح نظارت بر روند توزیع گوشت مرغ از طریق شرکت پست در استان اجرا می شود.

به گزارش نای قلم، نادر صادقی امروز در جلسه کارگروه  تنظیم بازار استان با اعلام این خبر، افزود: در این راستا به محموله های مرغ که از کشتارگاه به عمده فروشی، خرده فروشی و یا رستوران ها ارسال می شود از طریق شرکت پست بارکد نصب می شود تا در مقصد با این بارکد بازخوانی و توسط  گیرنده دریافت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، ادامه داد: در اجرای این طرح اجازه سوء استفاده به دلالها داده نمی شود و تمامی مرغ های تولید و کشتار شده در استان به دست مصرف کننده می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت تسریع در روند حمل نهاده های دامی از گمرکات جنوب به استان، گفت: ضروری است دستگاه های متولی با رفع موانع و مشکلات موجود روند ترخیص و سهمیه استان از نهاده های دامی موجود در بنادر جنوب را به استان انجام دهند تا دامداران در این زمینه دچار مشکل نشوند.

در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تولید گندم و آرد در استان و همچنین  گزارشی از وضعیت بازار و مسائل و مشکلات بصورت ویدئو کنفرانسی ارائه شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا