Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13505 ۱۴۰۰/۰۵/۲۰   ۱۸:۰۸:۴۳

نماینده مجلس:
شیوع کرونا معیشت مرزنشینان را سخت کرده است

 

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس، با اشاره به منع تردد مرزنشینان به کشورهای مجاور برای تامین معیشت خود از دولت خواست که کاری کند تا بتوانند معیشت خد را تامین کنند.

به گزارش نای قلم، محمد علیپور رحمتی در صحن علنی امروز ۲۰ مردادماه در تذکر شفاهی به وزیر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: آقای رئیس ۱۸ ماه از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد و از چهارماه بعد از شیوع بیماری کرونا شرایط برای مرزنشینان سخت شده و آن‌ها امکان تردد برای معیشت ندارند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید برای مرزنشینان و ساکنان مرز کاری انجام دهند؛ دولت ترکیه نیز اعلام آمادگی کرده و مرز هوایی اکنون باز است چگونه است که از همه شهرهای ایران به نقاط ترکیه مسافرت آزاد است اما ساکنین محروم مرزی که معیشت و گذران زندگیشان به این رفت و آمد وابسته است، اجازه تردد ندارند و جلوی رفت رفت و آمدشان گرفته می‌شود.

نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: از مسئولان متعجبم که چهار شهرستان که زندگی و سلامت درمانشان به به تنها سی تی اسکن ماکو وابسته است، اما این سی‌تی اسکن خراب شده و مسئولین توجه نمی‌کنند. تذکر جدی به وزارت بهداشت و درمان دارم، مسئولان تجهیزاتی که مربوط به سلامت انسان هستند را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان فقط زورشان به مرزنشینان می‌رسد و هیچ توجهی به معیشت زندگی مردم ندارند، گفت: از آقای رئیسی تقاضا دارم دستور ویژه برای بازنگری محدودیت‌های کرونا که در مرز انجام می‌شود، صادر فرمایند و از سوی نیز واکسیناسیون را تسریع کنند و همچنین بگذارند مرزنشینان براسی تامین معیشتشان تردد را داشته باشند./خانه ملت

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا