Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13490 ۱۴۰۰/۰۵/۱۸   ۱۵:۱۰:۵۸

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به 204037 نفر رسید

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در آذربایجان غربی به ۲۰۴ هزار و ۳۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین هزار و ۱۲۰ نفر به تعداد مبتلایان و ۲۷۴ نفر به تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی اضافه شد.

وی افزود: روند فوت شهروندان استان بر اثر ابتلا به کرونا همچنان ادامه داشته و با اضافه شدن ۱۱ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، کل فوتی های ناشی از این ویروس در استان به پنج هزار و هشت نفر رسیده است.

به گفته آقازاده، ۱۱ فوتی ناشی از کرونا در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته شامل پنج نفر در ارومیه، ۲ نفر در سلماس و یک نفر در هر یک از شهرستان های خوی، ماکو، میاندوآب و نقده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ادامه داد: همچنین در حال حاضر هزار و ۳۱۰ نفر در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلا به سندرم حاد تنفسی بستری هستند.

آقازاده گفت: از این تعداد، ۲۳۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و ۲۶ نفر تحت ونتیلاتور قرار دارند.

تاکنون حدود ۲۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در دنیا و نزدیک به چهار میلیون و ۱۸۰ هزار نفر در ایران به کرونا مبتلا شده اند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا