اخبار
کد خبر : 13488 ۱۴۰۰/۰۵/۱۷   ۲۳:۳۳:۳۴

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
همه ایران قدردان سربازان گمنام عرصه اطلاع‌رسانی هستند

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت: همه ایران قدردان سربازان گمنام عرصه اطلاع‌رسانی هستند.

به گزارش نای قلم، در پیام محمد خدادی که امروز صبح به مناسبت روز خبرنگار در حساب تویتتری‌اش منتشر شده آمده است: هر روز و هر لحظه متعلق به خبرنگاران است؛ زیرا زمان را بر بستر محتوی ثبت می‌کنند... روز خبرنگار سالروز شهادت برادرم صارمی را گرامی می‌دارم.

همه ایران قدردان سربازان گمنام عرصه اطلاع‌رسانی هستند که با عشق به مردم برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند. یاد همکارانی که کرونا از ما گرفت هم سبز!

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

وی همچنین در پیامی به این مناسبت روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای کشور تبریک گفت و نوشت: ۱۷ مرداد، به مناسبت شهادت یک هموطن عزیز در راه آگاهی‌بخشی به نام خبرنگار ثبت شده و یادآور تلاش و تکاپوی پیشاهنگان عرصه روشنگری و آگاهی‌بخشی است. فرصت مغتنمی است برای قدردانی از مجاهدت‌های همه عزیزانی که به خردمندی، مسئولیت‌پذیری، تعهد، وظیفه‌شناسی و دیگر صفات پاک و والای انسانی آراسته‌اند و گمنام برای اعتلای ایران مجاهدت می‌کنند.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ در پیامش افزوده است: اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار شجاع ایرانی که در سال ۱۳۷۷ و حین انجام ماموریت رسانه‌ای در شهر مزار شریف افغانستان به مقام رفیع شهادت نائل آمد، قدردان تلاش شبانه‌روزی عزیزانی باشم که در اطلاع‌رسانی مسئولانه و خدمت صادقانه به مردم ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ و با نقد موثر خود، راه را برای پیشرفت کشور و مبارزه با موانع موجود، هموار کرده‌اند.

خدادی تاکید کرده است: خبرنگاران و اهالی ارجمند رسانه که به‌ویژه در دوران شیوع همه‌گیری کرونا با خطر خو گرفته و دوشادوش کارکنان نظام درمانی کشور توانستند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دقیق و به‌هنگام به خود، نقش بسیار موثری در کاهش آسیب‌های این بیماری بر ذهن و جسم مردم کشور داشته باشند. ضمن آرزوی سلامتی و توفیق الهی برای همه همکاران پر تلاش و خستگی‌ناپذیرم در عرصه اطلاع‌رسانی کشور، امید فراوان دارم که در ادامه نیز بتوانند با استفاده بهتر از ظرفیت‌های نوین رسانه‌ای، در پاسداری از سلامت مردم و صیانت از منافع ملی، توفیقی روزافزون داشته باشند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا