Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1348 ۱۳۹۴/۱۰/۰۷   

جزئیات تصادف اتوبوس تیم والیبال ثامن‌الحجج در جاده ارومیه - تبریز

اتوبوس تیم ثامن الحجج خراسان که برای رویایی با شهرداری ارومیه با اتوبوس به سمت تبریز در حال حرکت بود تا از آنجا با هواپیما به مشهد برود با خودروی سمند در محور ارومیه تبریز تصادف کرد که منجر به مرگ 2 نفر و مجروحیت 2 نفر دیگر شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: ظهر امروز برخورد خودروی سمند با اتوبوس در جاده تبریز ـ ارومیه، 2 قربانی گرفت.

وی اظهار داشت: ظهر امروز در جاده تبریز‌ ـ ارومیه نرسیده به روستای خورخور، برخورد خودروی سواری سمند با اتوبوس تیم ثامن‌الجج، مرگ دو تن را به همراه داشت و دو نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

به گفته وی، با اعلام این حادثه در ساعت 12 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اسکو، پایگاه‌های اورژانس 115 خورخور، ایلخچی و جزیره اسلامی و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی مرگ 2 مرد از سرنشین‌های سمند و مصدومیت دو تن دیگر که یکی از بازیکنان تیم ثامن الحجج بود را تأیید و مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: جبار قوچان‌نژاد در این تصادف از ناحیه کتف و مچ‌دست و کاروان ابراهیمی از ناحیه سر آسیب آسیب دیده بودند که به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال و تحت مداوا گرفتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا