Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13469 ۱۴۰۰/۰۵/۱۵   ۲۱:۴۰:۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
ابتلای ۱۱۵۵ تن به کرونا در آذربایجان غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۱۵۵ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا و ۲۵۷ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری از شناسایی هزار و ۱۵۵ بیمار مبتلای جدید به ‏کرونا ‏در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۵۷ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را هزار و ۲۲۲ نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۷۱۷ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۵۰۵ نفر مشکوک بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۲۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۳۶ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند.

آقازاده با اشاره به اینکه ۱۳ نفر از مردم استان آذربایجان غربی شامل شش نفر در ارومیه، یک نفر در بوکان، یک نفر در پلدشت، ۲ نفر در خوی، ۲ نفر در ماکو و یک نفر در به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند، افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به چهار هزار و ۹۶۴ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از  چهار هزار و ۳۴۴ نفر تست کرونا دریافت شده است که در یک هزار و ۱۵۵ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا