اخبار
کد خبر : 1345 ۱۳۹۴/۱۰/۰۷   

اعلام موجودیت جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آذربایجان غربی

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آذربایجان غربی فردا طی مراسمی در ارومیه اعلام موجودیت می کند.

به گزارش نای قلم، دفتر استانی آذربایجان غربی جمعیت دفاع از ملت فلسطین ، با حضور دکتر زهرا مصطفوی رییس و دبیرکل جمعیت و دختر بزرگوار حضرت امام خمینی -رحمه الله علیه- روز میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی-صلی الله علیه وآله و سلم- در ارومیه افتتاح می شود.

در این مراسم که از ساعت 10 صبح روز سه شنبه هشتم دی ماه، مصادف با ولادت پیامبر اعظم(ص)، در سالن شمس مجتمع فرهنگی- هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، علاوه بر دختر امام(ره)، دکتر مظفر از اعضای هیأت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و تنی چند از مسئولان استانی و مردم شریف ارومیه شرکت می کنند.

جمعيت دفاع از ملت فلسطين در آستانه روز جهاني قدس سال ۱۳۷۹ به همت گروهي از افراد دلسوز و علاقه مند به مسائل فلسطين اعلام موجوديت كرد.

رسالت جمعيت در راستاي پيگيري مطالبات مردم فلسطين در مجامع بين المللي براي احقاق حقوق مادي و معنوي ملت فلسطين و محاكمه جنايتكاران صهيونيست در مجامع صالحه و مقابله با توطئه هاي صهيونيسم جهاني و حاميان بين المللي آن به ويژه دولت آمريكا است .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا