Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13449 ۱۴۰۰/۰۵/۱۰   ۱۸:۲۲:۱۱

در 24 ساعت گذشته؛
۶۰۳ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ۶۰۳ نفر در استان در 24 ساعت گذشته به کرونا مبتلا و از این تعداد، نزدیک به ۲۱۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: فوت‌شدگان ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری در استان به چهار هزار و ۹۰۵ نفر رسید.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز هفت نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۲ نفر در ارومیه، یک نفر در هر یک از شهرستان‌های سلماس، شاهین دژ، مهاباد، خوی و میاندوآب بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به هزار و ۱۰۹ نفر رسید که ۴۹۵ نفر از آنان مشکوک و ۶۱۴ نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقازاده گفت: در حال حاضر ۱۹۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۲۶ نفر نیز با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا