اخبار
کد خبر : 13400 ۱۴۰۰/۰۵/۰۳   ۱۸:۱۸:۰۱

فرماندار اروميه متذکر شد؛
وضعیت نگران کننده خیزش موج پنجم کرونا در ارومیه

 

فرماندار اروميه با اشاره به وضعیت نگران کننده خیزش موج پنجم کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت های کرونایی در اروميه جهت کنترل و کاهش شیوع کرونا تشدید می شود.

به گزارش نای قلم، رسول مقابلی امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اقدام می کنند.

او با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و بازرسی از پاساژها و بازار، گفت: با توجه به تاكيد ستاد ملی کرونا بر تشدید اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز، فعالیت رستوران‌ها و قهوه خانه ها (به استثنای فعالیت‌های بیرون‌بر)، تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی ممنوع خواهد بود.

فرماندار ارومیه با تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون کرونا و دادن هشدارهای لازم به مردم، تصریح کرد: از مردم ارومیه تقاضا دارم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دوری کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا