اخبار
کد خبر : 1340 ۱۳۹۴/۱۰/۰۶   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه برابر ثامن الحجج خراسان

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خانگی و در حالی که نیمی از سالن غدیر خالی بود برابر تیم ثامن الحجج خراسان به برتری رسید.

به گزارش نای قلم به نقل از ایرنا، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران عصر یکشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان، ارومیه، آمل و تبریز پیگیری شد.

در مهمترین این دیدارها که یک ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید، تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر با حضور سه هزار تماشاگر با نتیجه 3 بر صفر تیم ثامن الحجج خراسان را شکست داد.

در این دیدار تیم شهرداری ارومیه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 18 ، 25 بر 19 و 25 بر 23 بر میهمان خود غلبه کند.

حضور پوریا فیاضی با پای آتل بندی شده با شعار فیاضی تورک اوغلی مورد تشویق همه جانبه هواداران قرار گرفت.

در طول برگزاری بازی فریاد یاشاسین ارومیه، یاشاسین آذربایجان (زنده باد ارومیه، زنده باد آذربایجان) و آذربایجان بیر کلام ، فیاضی دی والسلام ( والیبال آذربایجان با حضور فیاضی معنی دارد) از سوی شش هزار تماشاگر حاضر در سالن فریاد زده می شد.

در ترکیب اولیه تیم شهرداری ارومیه میلاد عبادی پور، سعید معروف، عبدالرضا علیزاده (لیبرو)، حامد رضایی، آرش کشاورزی، مهدی بازارگرد و آرمین تشکری به میدان آمدند.

برای تیم ثامن الحجج خراسان نیز سعید مصطفی وند، امیر حسینی، ادریس دانشفر، سید امین علوی، امیرعلی محمد فتحعلی، مجتبی یوسفی (لیبرو) و چرچیچ به میدان آمدند.

در ست نخست وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8 بر 5 به میزبان رسید ولی در ادامه شاگردان قوچان نژاد بازی را به تساوی 9 کشاندند.

وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16 بر 13 در حالی برای شهرداری ارومیه رقم خورد که پس از آن به علت اعتراضات مکرر امیر حسینی پاسور تیم ثامن الحجج، او کارت زرد را از داور بازی دریافت کرد.

ناهماهنگی در خط حمله و دفاع تیم ثامن الحجج تا پایان ست اول همچنان ادامه داشت و موجب شد تیم شهرداری ارومیه بتواند با فاصله هشت امتیاز و نتیجه 25 بر 18 پیروز شود.

در ست دوم بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم ولی تیم ارومیه با بیشتر کردن فاصله امتیازی خود و با حمایت هواداران موفق شد با کسب نتیجه 25 بر 19 ست دوم را نیز به نفع خود به پایان برساند.

در آغاز ست سوم عبدالرضا علیزاده به دنبال توپ گیری در خارج از زمین با صندلی های کنار زمین برخورد کرد.

برتری تیم شهرداری ارومیه در ست سوم تا تساوی 13 همچنان ادامه داشت و تلاش تیم ثامن الحجج برای رهایی از شکست سه بر صفر بی فایده بود.

در اواخر این ست آرش کشاورزی و سعید معروف به شدت با هم برخورد کردند و این امر تا ثانیه هایی موجب نگرانی هواداران و حاضرین در سالن شد.

مرتضی اکرمی و وحید پورکاشیان به ترتیب داوران اول و دوم این دیدار بودند و شهباز صدری و خلیل یگانه مجد نظارت مسابقه را بر عهده داشتند.

دیدار هفته پانزدهم دو تیم شهرداری ارومیه و گوهر کویر زاهدان به جای چهارشنبه هفته آینده (16 دی ماه) روز چهارشنبه این هفته ( 9 دی ماه) در ارومیه برگزار می شود.

این تصمیم به علت کم کردن هزینه ها و مشکلات تیم زاهدان و با توافق تیم باشگاه شهرداری ارومیه گرفته شده است و تیم گوهر کویر زاهدان که هم اکنون در تبریز حضور دارد از آنجا به شهر ارومیه سفر می کند.

تیم شهرداری ارومیه هم اکنون با 10 بازی برده و کسب 30 امتیاز پس از تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران در رده سوم جدول باقی ماند.

پس از شش ماه به میادین والیبال برمی گردم

بازیکن مصدوم تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر زیر نظر پزشکان متخصص برای انجام عمل جراحی آماده می شوم و پس از شش ماه با بهبودی کامل به میادین والیبال برمی گردم.

پوریا فیاضی روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: پس از مصدومیتی که از ناحیه زانوی چپ در جریان بازی خانگی تیم شهرداری ارومیه و آرمان اردکان برایم اتفاق افتاد،40 روز است مجبور به دور ماندن از میادین مسابقات شده ام.

وی اظهار کرد: پزشکان از روند آماده سازی ام برای انجام عمل جراحی راضی هستند و من منتظرم تا پزشک مورد نظرم برای انجام عمل به ایران بیاید.

فیاضی که با زانوی آتل بندی شده برای تماشای دیدار شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان به ارومیه سفر کرده است، گفت: بنا به گفته پزشکان پس از عمل باید 40 روز استراحت مطلق داشته باشم و پس از آن باید شروع به ریکاوری کرده و با ادامه معالجات ثانویه از قبیل بدنسازی و فیزیوتراپی خود را به آمادگی نسبی برسانم.

وی ادامه داد: برای بهبودی کامل نیاز به شش ماه زمان دارم و تیر ماه سال آینده می توانم تمرینات خود را برای لیگ سال آینده آغاز کنم.

فیاضی گفت: از اینکه نتوانستم در خدمت تیم شهرداری ارومیه باشم خیلی ناراحتم و در ادامه نیز حضور در ترکیب تیم ملی و بازی های مهم کشورم را از دست دادم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه وضعیت خوبی دارد و به نظر من دلیل دو باخت گذشته مقابل پیکان و بانک سرمایه به علت ناهماهنگی تیمی بوده است و به طور یقین با جا افتادن آرش کشاورزی در ترکیب تیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

فیاضی گفت: مطمئن هستم تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم برتر قرار می گیرد و حساسیت دیدارهای لیگ پس از آن آغاز می شود.

شکست مقابل پیکان و بانک سرمایه را فراموش کرده ایم

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با فراموش کردن دو شکست پیاپی مقابل پیکان و بانک سرمایه، با روحیه خوبی به مصاف تیم ثامن الحجج خراسان می رویم.

ساسان خداپرست روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: تیم ثامن الحجج خراسان تیمی است که به سادگی امتیاز نمی دهد و به طور یقین بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: پس از دو هفته تلخ و ناگوار همه بازیکنان مصمم به گذر از این بحران و ارائه بازی های کم اشتباه و تماشاگر پسند در ادامه رقابت های لیگ شده اند.

وی گفت: غرور بی جا آفتی مخرب در ورزش حرفه ای محسوب می شود که بازیکنان ما تا حدودی اسیر این معضل شده بودند ولی دو شکست متوالی موجب شد، این غرور بیجا شکسته شود.

خداپرست ادامه داد: مصدومیت پوریا فیاضی نیز مزید بر علت شد تا تیم دچار بحران شود چرا که پر کردن جای خالی این بازیکن در این برهه زمانی کار دشواری بوده و هماهنگی آرش کشاورزی با سایر بازیکنان نیز نیازمند زمان بیشتری است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا