اخبار
کد خبر : 13397 ۱۴۰۰/۰۵/۰۳   ۱۸:۰۷:۱۴

از 5 لغایت 8 مردادماه برگزار می‌شود
شمارش معکوس برای آغاز اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان در ارومیه

 

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان از 5 لغایت 8 مردادماه با حضور قویترین مردان جهان در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، پس از درخواست میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای میزبانی نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان و جلسات هماهنگی و دیدارهای انجام گرفته و به ویژه بازدید و تأیید نهایی گاستون پاراژ رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و ابلاغ رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، ارومیه به عنوان میزبان این رقابت های مهم و مهیّج انتخاب شد.

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان، با شرکت تیم هایی از کشورهای اوکراین، مغولستان، ترکیه، عراق، سوریه و سه تیم ملّی حفاری، نیروی زمینی و 12 هزار شهید آذربایجان غربی از 5 لغایت 8 مردادماه در ارومیه و سالن شش هزار نفری غدیر این شهر برگزار می شود.

برای برگزاری این رویداد مهم بین المللی ورزشی 16 کمیته تخصصی با مشارکت و همکاری جمعی از نهادها و دستگاه های اجرایی استان با محوریّت اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری مسابقات فعالیت می کنند و مدیریت ارشد این ستاد بر عهده استاندار آذربایجان غربی است.

برای نفرات برتر این مسابقات که رقابت های نهایی آن از طریق شبکه استانی و شبکه های سراسری ورزشی بصورت زنده پخش می شود، 30 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا