اخبار
کد خبر : 13396 ۱۴۰۰/۰۵/۰۳   ۱۸:۰۲:۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
فوت ۷ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی / ۱۴۷ بیمار جدید بستری شدند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت کرده اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۸۳۹ نفر رسید.

وی افزود: تعداد بیماران بستری شده حکایت از شرایط کرونایی شکننده و ناپایدار در استان را دارد.

آقازاده با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته هفت بیمار در شهرهای مختلف استان قربانی کرونا شده اند، اضافه کرد: از این تعداد سه نفر در ارومیه و در هرکدام از شهر‌های خوی، ماکو، مهاباد و میاندواب یک نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان ادامه داد: با فوت این بیماران تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به چهار هزار ۸۶۵ نفر رسید.

آقازاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی ۸۳۹ نفر است که از این تعداد ۱۵۹ بیمار بدحال در بخش ICU و ۱۶ نفر نیز زیر دستگاه تنفس مصنوعی تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های ارومیه، خوی، ماکو، چایپاره و شاهین‌دژ در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا