اخبار
کد خبر : 13389 ۱۴۰۰/۰۵/۰۱   ۱۱:۵۸:۴۳

رئیس کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات استان متذکر شد؛
آماده‌باش اپراتورها به علت قطعی برق

 

رئیس کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات استان با تاکید بر لزوم آماده باش اپراتورها به علت قطعی برق گفت: با افزایش دمای هوا اپراتورها باید در بحث تاب آوری باتری سایت ها اقدامات اساسی انجام دهند.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در کارگروه بررسی مدیریت بحران حوزه ارتباطات آذربایجان غربی وضعیت پایداری شبکه ارتباطی استان، اظهار کرد: ارتباطات یک موضوع اساسی در مواقع بحرانی است که باید برای پایداری آن تمام موارد پیش بینی شود.

وی افزود: در مواقع بحران و قطعی طولانی مدت برق باعث ایجاد مشکل جدی در بحث پایداری شبکه ارتباطی هستیم که اپراتورها باید در این خصوص با تعویض باتری های معیوب و تامین ژنراتور در کمترین زمان اقدام به برقراری شبکه کنند.

رئیس کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات استان گفت: تمام اپراتورها موقعیت هاب سایت هایشان را در اسرع وقت به شرکت توزیع برق استان اعلام کنند تا امکان تامین برق آنها از مسیرهای مختلف بررسی شود.

در ادامه جلسه هر یک از اپراتورها و دستگاه های تابعه از عملکرد خود در خصوص پایداری شبکه در مواقع بحرانی گزارش داد.

در این جلسه مقرر شد نشستی تخصصی برای رفع مشکل مسیر پشتیبان فیبر نوری تکاب با حضور مخابرات منطقه و مدیریت ارتباطات زیرساخت استان تشکیل و راهکارهای رفع این مشکل بررسی و در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا