اخبار
کد خبر : 13380 ۱۴۰۰/۰۴/۳۱   ۱۶:۰۳:۴۶

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد؛
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه ۱۴۰۰

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مشمولان برگ آماده به خدمت که به تاریخ مرداد ماه رادریافت کرده اند، با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، برگ معرفی نامه مشمولان را دریافت کنند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سجاد قربان نژاد امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد ماه را دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

او در ادامه اظهار کرد: همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می‌بایست روز شنبه دوم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قربان نژاد اظهار کرد: گفتنی است، اعزام مشمولان ساکن شهر‌های شمال استان (خوی، ماکو، پلدشت، چالدران، چایپاره، شوط و سلماس) از شهرستان خوی به آدرس کیلومتر ۵ جاده خوی سلماس، جنب پلیس راه خوی و اعزام مشمولان ساکن شهرستان‌های جنوب استان شامل میاندوآب، بوکان، مهاباد، تکاب، شاهین دژ، نقده، پیرانشهر، اشنویه و سردشت، از شهرستان میاندوآب، کوی وکیل کندی، استادیوم ورزشی آزادی و اعزام مشمولان شهرستان ارومیه نیز از مرکز استان انجام می شود.

او ادامه داد: مشمولان به منظور رعایت نکات بهداشتی وسایل شخصی، بهداشتی، استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، لباس زیر، کارت تلفن و غیره را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی آذربایجان غربی از خانواده مشمولان خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام، از حضور و استقرار برای بدرقه اکیداً خودداری کنند تا اعزام سربازان در صحت و سلامتی کامل صورت گیرد و مشکلی برای خانواده ها پیش نیاید.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا