اخبار
کد خبر : 13357 ۱۴۰۰/۰۴/۲۷   ۲۱:۴۴:۴۸

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
دستگیری ۵ نفر از دارندگان سلاح‌ غیرمجاز در مهاباد

 

فرمانده انتظامی مهاباد از انهدام باند سلاح، مهمات و کشف چهار قبضه سلاح شکاری و جنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران این انتظامی در اجرای این طرح پنج نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی (کلت کمری) به همراه یک تیغه خشاب، هشت تیر جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

توحیدی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: در راستای آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در نوبت‌های متعدد و با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

* انهدام باند سارقان و کشف ۹ دستگاه وسایط نقلیه در انتظامی بوکان

فرماندهی انتظامی بوکان از انهدام باند سارقان و کشف پنج دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی در زمینه سرقت وسایط نقلیه فعالیت دارند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت

این مقام انتظامی افزود: پس از شناسایی  عاملان اصلی و محل اختفا و بررسی های فنی و تخصصی و هماهنگی های قضایی، از محل حضور متهمین تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی سواری سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به دستگیری پنج نفر متهم در این ارتباط و ارجاع پرونده به مرجع قضایی اظهار داشت: سارقان وسائل نقیله را از شهرستان بوکان و استان های کردستان و خراسان رضویی و آذربایجانشرقی سرقت و به بوکان انتقال داده بودند که با هوشیاری پلیس در  اقدام خود ناکام ماندند.

*توقیف خودروی حامل ۱۰۰۰ قطعه مرغ خارج شبکه توزیع در سردشت

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان وانت، حامل بیش از یک هزار قطعه مرغ زنده و خارج از توزیع شبکه در محور مهاباد- سردشت خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ موسی بهاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق در حین کنترل و پایش خودرو های عبوری در محور مهاباد- سردشت به دو دستگاه خودروی وانت نیسان  مشکوک و آنهارا جهت بررسی بیشت متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی خودروهای توقیفی، تعداد یک هزار و 42 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و خارج از شبکه توریع را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف و دو متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، خاطرنشان کرد: برابر برآورد کارشناسان مربوطه ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا