Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13356 ۱۴۰۰/۰۴/۲۷   ۲۱:۲۷:۲۳

نماینده مردم ارومیه در مجلس:
دامداران ارومیه با کمبود شدید علوفه مواجهند/ دولت خسارت سیل ارومیه را برآورد و پرداخت کند

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس از عملکرد ضعیف وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی در تامین آب و علوفه مورد نیاز کشاورزان و دامداران انتقاد کرد.

به گزارش نای قلم به نقل از خانه ملت، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار کرد: دامداران، دام های خود را به حراج گذاشته اند، در حالی که قیمت گوشت ۱۲۰هزار تومان است، چه کسی پاسخگوی تنظیم بازار است؟

وی افزود: چند روز گذشته در شمال شهر انزل ارومیه سیل و تگرگ جاری شده و 11 روستا و 2 شهر را ویران کرده است و همچنین مزارع گندم و باغات این منطقه کاملا از بین رفته است، لذا با توجه به حضور بسیاری از مسئولان در این منطقه از وزارت کشور و جهاد کشاورزی درخواست دارم خسارت ها را برآورد کرده و به داد کشاورزان و دامداران برسند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم با اشاره به کمبود علوفه برای دام ها اضافه کرد: دامداران، دام های خود را به حراج گذاشته اند، در حالی که قیمت گوشت 120 هزار تومان است، چه کسی پاسخگوی تنظیم بازار است؟ از هیات رئیسه و کمیسیون جهاد کشاورزی درخواست می کنم به این موضوع ورود کند، چرا که 1500 بهره بردار دچار مشکل شده اند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا