اخبار
کد خبر : 13351 ۱۴۰۰/۰۴/۲۶   ۱۴:۴۶:۵۸

مدیرعامل باشگاه تراکتور:
مشکل واسعی حل شد

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد شکایت این باشگاه داشتم مشکل سعید واسعی برطرف شد.

به گزارش نای قلم، جمشید نظمی روز شنبه در گفتگویی اظهار کرد: بر این اساس واسعی برای همراهی تراکتور در دیدارهای آتی مشکلی ندارد.

سعید واسعی ۲۱ مهرماه ۱۳۹۹ به عنوان بازیکن آزاد به تراکتور پیوست،  بعد از شکایت باشگاه پیکان کمیته تعیین وضعیت در ۱۷ آذر ماه سال جاری، هافبک تراکتور را به مدت چهار ماه محروم و محکوم به غرامت کرد.

در همین راستا قرار بود باشگاه تراکتور مبلغ یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان به پیکان پرداخت کند، اما به دلیل عدم پرداخت این مبلغ و منظور شدن جریمه دیرکرد، تراکتور باید یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان برای رضایت باشگاه پیکان به این باشگاه پرداخت کند.

اگر تراکتور با پیکان به توافق نمی رسید طبق بند ب ماده ۸۹ آیین نامه انضباطی، پیکان می توانست با حکم کمیته انضباطی سعید واسعی را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین باشگاه تراکتور را به کسر ۶ امتیاز محکوم کند.

تراکتور با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته و سه شنبه ۲۹ تیر ماه از هفته بیست و هشتم مهمان تیم آلومینیوم اراک خـواهد بود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا