اخبار
کد خبر : 13344 ۱۴۰۰/۰۴/۲۵   ۱۷:۱۶:۱۵

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:
دریافت سهمیه سوخت تراکتورها در آذربایجان غربی تسهیل می‌شود

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: پلاک گذاری ادوات کشاورزی و دریافت سهمیه سوخت تراکتورها در استان تسهیل می‌شود.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در دومین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق وعرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی اظهار کرد: چنانچه موانع و مشکلات پلاک گذاری ادوات کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و پلیس راهور رفع و فرایند آن تسریع شود متقاضیان سهمیه سوخت بخش کشاورزی به راحتی می‌توانند با ثبت درخواست در سامانه سدف سهمیه سوخت ادوات کشاورزی را دریافت کنند.

وی افزود: درحال حاضر بالغ بر 47 هزارو 500 دستگاه انواع ادوات کشاورزی در استان آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد 23 هزارو 500 دستگاه پلاک گذاری شده و 20 هزار دستگاه نیز تشکیل پرونده داده و در صف انتظار پلاک گذاری پلیس راهور هستند.

مجرد تصریح کرد: ادوات کشاورزی دارای پلاک براحتی با ثبت درخواست خود در سامانه سدف به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir می توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت خود از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اقدام کنند و ادوات کشاورزی بدون پلاک به صورت موقت و با تشکیل پرونده پلاک گذاری و با ثبت درخواست در سامانه سدف و بررسی فعالیت و سطح زیر کشت توسط سازمان جهاد کشاورزی می توانند سهمیه خود را دریافت کنند.

وی از مالکان ادوات کشاورزی خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند چون به محض اعلام کارگروه مرکزی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور سهمیه سوخت ادوات کشاورزی بدون پلاک قطع می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق  وعرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی استان اظهار کرد، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی سوخت در بخش های مختلف مصرف به خصوص بخش صنعت و کشاورزی، دستگاه‌های متولی مشکلات مربوطه را به عنوان دستور کار جلسه ارائه دهند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا