Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13342 ۱۴۰۰/۰۴/۲۵   ۱۷:۰۴:۰۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
متولدان ۱۳۴۰ و پیش از آن برای دریافت واکسن در سامانه ثبت‌نام کنند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: متولدان سال ۱۳۴۰ و پیش از آن که طبق اعلام وزارت بهداشت، در نوبت دریافت واکسن قرار دارند، برای دریافت واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با توجه به تامین واکسن کووید ۱۹ برای گروههای هدف واکسیناسیون بر اساس سند ملی واکسیناسیون و بر اساس اولویت گروه های سنی و باز گشایی سامانه ثبت نام salamat.gov.ir، متولدان تا سال ۱۳۴۰ می توانند در روزهای آتی واکسن دریافت کنند.

وی اضافه کرد: برای رضایت خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت گروه های سنی تعیین شده و تسهیل فرآیند ایمن سازی، واکسیناسیون متولدان تا سال ۱۳۴۰ تنها بر اساس ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و تعیین پایگاه واکسیناسیون و نوبت دهی الکترونیک ارسالی به تلفن همراه شهروند، با تعیین روز و ساعت تزریق واکسن انجام خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: شهروندان از مراجعه حضوری به پایگاههای واکسیناسیون بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir خودداری کنند؛ براساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تزریق واکسن بدون ثبت نام اولیه و نوبت دهی الکترونیک مقدور نخواهد بود.

آقازاده گفت: اختلال سامانه برای ارسال پیامک نوبت دهی نیز رفع شده و با توجه به افزایش ظرفیت پایگاه های واکسیناسیون، هم استانی های ثبت نام شده به سرعت جهت دریافت واکسن سازماندهی شده و پیامک دریافت خواهند کرد.

تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا