اخبار
کد خبر : 13328 ۱۴۰۰/۰۴/۲۲   ۱۸:۳۸:۴۳

معاون استاندار:
۶ کیلومتر اتوبان به راه‌های آذربایجان غربی اضافه می‌شود

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان شهریور ۶ کیلومتر اتوبان به راه‌های آذربایجان غربی اضافه می‌شود.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی امروز در جلسه بررسی وضعیت خدمات زیربنایی شهرستان و الحاق سکونت‌گاه‌های غیررسمی در طرح تفصیلی بوکان اظهار کرد: چهار کیلومتر توسط راه و شهرسازی و ۲ کیلومتر دیگر نیز شرکت ساخت و توسعه راه‌ها انجام خواهند شد.

وی افزود: تکمیل و اتمام کریدور غرب کشور به طول یک هزار و 500 کیلومتر از مرز بازرگان تا بندر امام خمینی (ره) از شاهراه‌های اصلی توسعه اقتصادی منطقه و کشور است.

رحمانی با اشاره به نگاه ویژه دولت برای اتمام این طرح گفت: با رایزنی‌ها و تعامل انجام شده برای تامین منابع، امیدواریم به سرعت شاهد اتمام این طرح در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: تا پایان تیرماه شرکت ساخت و توسعه نسبت به خرید اراضی و تهیه نقشه آن اقدام خواهند کرد و امیدواریم به زودی با تعیین پیمانکار توسط اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد فعال‌سازی این طرح و اتمام آن در زمان مشخص باشیم.

امین زاده فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: الحاق چهار منطقه در حاشیه بوکان به محدوده شهری با مساحت ۲۷ هکتار و تکمیل اتوبان بوکان به میاندوآب و کنارگذر بوکان از مطالبات جدی مردم بوکان است.

حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز تسریع در اصلاح و ساماندهی محور میاندواب - سقز و رفع مشکلات موجودر تملک اراضی و رفع معارضین، تسریع در انتخاب پیمانکارو اتمام تقاطع‌های غیرهمسطح را خواستار شد.

در ادامه این جلسه بخشی از مشکلات عمرانی شهرستان بوکان از جمله طرح الحاق به محدوده ۴۰ هکتار سکونت گاه‌های غیررسمی (۲۷ هکتار با کاربری مسکونی و ۱۳ هکتار خدماتی)، تحویل اراضی ملی واقع در حریم شهر از منابع طبیعی به راه وشهر سازی، پیمان‌سپاری ۴ کیلومتر آسفالت اتوبان بوکان-میاندوآب و نیمه فعال بودن پروژه کنارگذر بوکان، وضعیت تامین آب شرب و شبکه فاضلاب، فرسوده بودن شبکه انتقال برق، اختصاص تجهیزات خط گرم به منظور رفع اتفاقات برق، واگذاری انشعابات گاز به سکونت‌گاه‌های غیررسمی، تعیین تکلیف اراضی تپه ارکان و تامین قیر رایگان دهیاری‌ها مرود بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا