اخبار
کد خبر : 13327 ۱۴۰۰/۰۴/۲۲   ۱۸:۳۲:۰۸

مدير امور آب و فاضلاب اروميه خبر داد
شناسايي و جمع آوري پمپ‌هاي غيرمجاز آب در اروميه

 

مدير امور آب و فاضلاب اروميه از شناسايي و جمع آوري پمپ هاي غيرمجاز آب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، صابر خسروزاده با بیان اينكه جمعيتي در حدود يك ميليون و 468 نفر از خدمات آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در پنج شهر و 477 روستا استفاده مي‌كنند، گفت: مديريت مصرف بهينه آب در فصل گرما، مي‌تواند موجب عبور بدون تنش از تابستان سخت امسال شود.

 وی با اعلام اينكه امسال با كمبود منابع تامين آب شرب روبرو هستیم، اظهاركرد: امسال گرماي زودرس هوا و شيوع ويروس كرونا افزايش مصرف آب شرب را در پي داشته است.

 خسروزاده افزود: بهترين روشي كه مردم مي‌توانند با اين امور همكاري كنند، انتقال زمان مصرف آب به ساعت‌هاي غيراوج مصرف، مثل ساعت‌هاي ابتداي صبح است.

 مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اروميه با بيان اينكه در حال حاضر آحاد انشعاب آب 432 هزار و 266 تعداد است كه از اين رقم 3.94 درصد آن را انشعابات خانگي تشكيل مي‌دهد، از نصب پمپ غيرمجاز توسط برخي از مشتركان انتقاد كرد و گفت: برخی از مشترکین با نصب مستقيم پمپ بر روي شبكه توزيع آب، حقوق شهروندي را رعايت نمي‌كنند كه اين موضوع دسترسي عادلانه همه مردم  به آب شرب را با چالش مواجه كرده است.

 خسروزاده از شناسايي برخي از پمپ های غيرمجاز آب در سطح شهرستان اروميه خبر داد و خاطر نشان كرد: تمامي اين پمپ هاي غيرمجاز آب جمع آوري شده و با مشتركان خاطي برخورد مي شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا