اخبار
کد خبر : 13320 ۱۴۰۰/۰۴/۲۱   ۲۰:۲۵:۲۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کلاهبردار 84 میلیارد تومانی دستگیر شد

 

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: فردی که با عنوان سبد گردان بورس از مردم کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم پور فرمانده انتظامی میاندوآب در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: فردی که پیش از این با عنوان سبد گردان از مردم پول جمع آوری کرده بود و می خواست از کشور خارج شود دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

او ادامه داد: بیش از هزار و 500 نفر از مناطق مختلف کشور شاکی این پرونده هستند و پس از شکایت این عزیزان همکاران انتظامی میاندواب به سرعت عمل وارد عمل شدند و با شیوه‌های پلیسی این فرد معلوم را در کی از شهر‌های مرزی استان همجوار دستگیر کردند.

رستم پور ادامه داد: از این فرد به ارزش بیش از بیست و نه میلیارد تومان طلا و اسناد املاک کشف و توقیف شد.

*سارق حرفه ای انبار اداره امور آب مهاباد در تله پلیس

فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف به پنج فقره سرقت از انبار اداره امور آب در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفتگوی اختصاصی، اظهار کرد: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و کشف پیش دستانه و جلوگیری از بروز ضرر‌های جبران ناپذیر فاضلاب و سیم‌های مسی امور آب شهرستان با تشکیل یک تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با رصد شیوه و شگرد به کار رفته سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و با دستور مقام قضایی با یک دستگاه خودرو در حین خالی کردن اموال مسروقه امور آب سیم‌های مسی جهت فروش دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم به مقرر پلیس آگاهی دلالت که در تحقیقات فنی و بازجویی‌های اولیه به بزه‌های ارتکابی اعتراف کرد.

توحیدی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه چهار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم و همدستش پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

*بازداشت ۵ نفر در ارتباط با ماجرای افتتاح یک پارچه‌فروشی در مهاباد

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه‌فروشی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، مهراب پوراکبر در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این افراد شامل صاحب مغازه و خانم‌هایی بودند که به عنوان مدل در هنگام افتتاح آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این مغازه پارچه‌فروشی نیز تا اطلاع ثانوی پلمپ شده است، افزود: این پرونده هم‌اکنون در دست بررسی است و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد، عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی را از مهم‌ترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی اعلام کرد.

اکبرپور ادامه داد: دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت هرگونه تخلف صنفی را رسیدگی و با هر گونه سهل‌انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد.

هفته گذشته یک واحد پارچه‌فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود که به محض اطلاع، دادستانی مهاباد پیگیر این موضوع شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا