Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13287 ۱۴۰۰/۰۴/۱۶   ۱۸:۳۳:۲۵

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:
مشکل کمبود بنزین در آذربایجان غربی وجود ندارد

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در حال حاضر در سطح جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی آذربایجان غربی مشکل کمبود سوخت وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگویی ضمن رد شایعه کمبود بنزین و صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های عرضه بنزین در ارومیه افزود: در حال حاضر شش باب جایگاه تک منظوره CNG تحت تملک شهرداری ارومیه به جهت نواقص فنی و ایمنی پر خطر و عدم تمدید قرارداد تامین و نگهداشت با شرکت‌های ذیصلاح غیرفعال هستند.

وی گفت: صف‌های اشاره شده در ارومیه صرفا به جهت تعطیلی جایگاههای CNG تحت مالکیت شهرداری ارومیه بوده که برابر پیگیری‌های صورت گرفته، شهرداری ارومیه ضمن رفع نواقص ایمنی و تمدید قرارداد تامین و نگهداشت سه باب از شش جایگاه CNG تعطیل شده، از فعالیت مجدد این جایگاه‌ها در چند روز آینده خبر داد.

مجرد افزود: خوشبختانه با بهره برداری از بزرگترین انبار نفت استان از سال گذشته و افزایش قابل توجه میزان ذخیره سازی مشکلی برای ذخیره سازی و تأمین فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و مردم نگران تامین سوخت مورد نیاز خود نباشند.

این مقام مسئول از مردم استان درخواست کرد که اخبار مرتبط در حوزه تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی را از طریق سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و رسانه ملی دنبال کنند و به شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی توجه نکرده تا روند مطلوب سوخت‌رسانی با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌داران و شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی ادامه یابد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا