Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13283 ۱۴۰۰/۰۴/۱۶   ۱۷:۴۶:۲۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
موضوع مرگ مادر باردار در بیمارستان مهزاد ارومیه در دست بررسی است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: موضوع مرگ مادرباردار و نوزاد داخل شکمش در بیمارستان مهزاد ارومیه در دست بررسی است.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی در خصوص مرگ مادر باردار و نوزاد در شکم در بیمارستان مهزاد ارومیه با ابراز تاسف از فاجعه رخ داده افزود: مرگ مادر باردار جزء خطوط قرمز سیستم بهداشتی است و برای کنترل مادران باردار چه پیش از زایمان و چه حین زایمان پروتکل های بهداشتی از خانه‌های بهداشت تا مراکز تخصصی اعمال می شود.

وی با بیان اینکه به محض وقوع این اتفاق با توجه به اینکه علت مرگ مشخص نبود، تصمیم بر کالبدشکافی مادر فوت شده گرفته شد، افزود: موضوع در حال پیگیری است بعد از نتیجه کالبدشکافی کمیته علت مرگ در بیمارستان تشکیل و علت بررسی می‌شود و اگر قصوری متوجه کسی باشد با فرد خاطی برخورد می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: مرگ مادر باردار جزء خطوط قرمز دانشگاه است و از نظر شاخص‌های بهداشتی و ارزشیابیWHO   در رتبه بندی کشوری نیز تاثیرگذار است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا