Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13282 ۱۴۰۰/۰۴/۱۶   ۱۷:۴۵:۰۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
سارق حرفه‌ای با 30 فقره سرقت در دام پلیس افتاد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه ای با اعتراف به 30 فقره سرقت کابل های مخابراتی با هوشیاری ماموران انتظامی سلماس، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در راستاي عملياتي کردن اهداف قرارگاه تشديد مبارزه با سرقت و با عنايت به سريالي شدن سرقت کابل های مخابراتي در سلماس و بروز ضررهاي ناشي از تخريب شبکه و اخلال در امر خدمات رساني به مشترکان و نارضايتي عمومي ناشي از آن، موضوع  به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان، قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و با اشرافیت بر موضوع در نهایت  سارق سابقه داری با هویت معلوم شناسایی و شبانه در حین سرقت طی یک عمليات غافلگيرانه دستگير و برای انجام تحقيقات به پليس آگاهي دلالت شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به 30 فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح شهرستان معترف شد، تصریح کرد: در این راستا سه نفر مالخر نیز دستگیر شدند.

خرم نیا در پایان از تحویل چهار متهم برای سیر مراحل قانونی  به مراجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشكوک به ويژه در زمينه  سرقت، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

*مهار 312 رأس دام قاچاق در مرز ارومیه

فرمانده هنگ مرزي اروميه از ناكامي قاچاقچيان احشام و موفقيت مرزداران در مهار 312 رأس احشام قاچاق در مرزهاي حوزه این شهرستان خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ يوسف خسروي در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق دام، مرزبانان با اشراف اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان براي خارج كردن احشام به مقصد كشور همسايه مطلع كه بلافاصله مهار آن را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: قاچاقچيان به محض رؤيت مرزبانان به دليل عدم توانايي در مقابله با آنها ضمن رها کردن احشام با استفاده از پوشش جنگلي منطقه و ارتفاعات موجود از محل متواري شدند.

فرمانده هنگ مرزي اروميه با بيان اينكه تلاش براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان اين پرونده در دستور كار قرار دارد، اظهار داشت: مرزداران موفق شدند 312 راس احشام از نوع گوسفند به ارزش 9 ميليارد و 200 ميليون ريال را مهار کنند.

سرهنگ خسروی با اشاره به پيامدهاي زيان‌بار اقتصادي قاچاق دام خاطرنشان کرد: مرزداران غيور در راستاي انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرام و تخلفات مرزي از هيچ تلاشي فرو گذار نخواهد کرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا