اخبار
کد خبر : 13281 ۱۴۰۰/۰۴/۱۶   ۱۷:۴۳:۲۱

مصوبه هیئت وزیران؛
ادارات دولتی تا پایان مرداد پنج‌شنبه‌ها تعطیل هستند

 

 وزیر نیرو اعلام کرد: پنج‌شنبه‌ها تا پایان مرداد برای ادارات دولتی تعطیل است.

به گزارش نای قلم به نقل از ایسنا، رضا اردکانیان اظهار کرد: همه تلاش ما این خواهد بود که با تاکید رئیس جمهور محترم، خاموشی نباشد و اگر بود به صورت برنامه‌ریزی شده و با اعلام قبلی انجام شود.

وی افزود: قبل از هر توضیحی که بخواهم خدمت مردم عزیز ارائه کنم وظیفه دارم به سهم خودم صمیمانه از تک تک هموطنانی که در این شرایط دچار سختی شدند عذرخواهی کنم. امیدوار هستیم با همه حمایتی که وزارت نیرو خواهد شد از ناحیه مجموعه دستگاه‌های لشکری و کشوری و بیش از همه از خود مردم، بتوانیم این دو سه هفته سخت را به خوبی مدیریت کنیم.

وزیر نیرو اضافه کرد: امسال موج گرما در همه دنیا زودرس بوده و دما بالاتر است در نتیجه باعث افزایش میزان مصرف شده است و امیدواریم که با حمایت همگانی بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

وزیر نیرو اظهار کرد: امیدوار هستیم که با همکاری وزارت صمت و تمهیداتی که عزیزان دارند به عنوان مثال برنامه‌های تعطیلات تابستانه یا تعمیرات دوره‌ای را مقداری جلوتر بیندازند که بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم. پیش‌بینی‌های هواشناسی این گونه‌ است که اگر بتوانیم دو سه هفته‌ای را سپری کنیم این مشکل حل خواهد شد.

وی افزود: امروز در جلسه هیئت وزیران، تصمیمی براساس اصل ۱۳۸ قانون اساسی انجام شد که هئیت وزیران اختیارات خود را در این موضوع خاص برای تسریع در تصمیم‌گیری به چهار تن از وزرا (نیرو، کشور، صمت و نفت) واگذار شد که کمک بزرگی است. به عنوان مثال اولین تصمیم این است که تا پایان مرداد ماه پنجشنبه‌ها در سراسر کشور برای دستگاه‌های دولتی تعطیل اعلام شود. همچنین در خصوص ساعات کار ادارات هم اختیاراتی استانداران محترم دارند که تصمیم‌گیری لازم را خواهند داشت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا