اخبار
کد خبر : 13240 ۱۴۰۰/۰۴/۰۸   ۲۰:۳۵:۰۶

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه خبر داد؛
شرکت ٦٣ هزار و ٥٦ داوطلب از آذربایجان‌غربی در آزمون سراسری

 

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: آزمون سراسری در آذربایجان‌غربی با رقابت علمی ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب ورود به مراکز آموزش عالی، برگزار خواهد شد.

به گزارش نای قلم، علیرضا مظفری در گفتگویی اظهار داشت: کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۰بر روی سایت سازمان سنجش قرارگرفته است و در این آزمون در استان، 63 هزار و 56 داوطلب رقابت خواهند کرد که ۵۷ درصد داوطلبان را دختران تشکیل می‌دهند.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: روز چهارشنبه ۹ تیر آزمون گروه آزمایشی هنر با شرکت سه هزار و 551 داوطلب و در روز پنجشنبه ۱۰ تیر نیز رقابت داوطلبان در گروه‌های آزمایشی ریاضی و انسانی با شرکت 22 هزار و 577 داوطلب برگزار خواهد شد.

مظفری ادامه داد: جمعه ۱۱ تیر نیز آزمون گروه علوم تجربی با حضور 29 هزار و 811 داوطلب  و روز شنبه ۱۲ تیر آزمون زبانهای خارجی با شرکت هفت هزار و 117 داوطلب برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمام شیوه نامه‌های پیشگیری از بیماری کرونا در حوزه‌های آزمون سراسری استان اعمال و اجرا می‌شود اضافه کرد: تمام حوزه‌ها  اتاق ایزوله برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است و آمادگی داریم در صورت بستری بودن داوطلبان، عوامل برگزاری در بیمارستان حاضر و از داوطلب مورد نظر آزمون بگیرند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا