اخبار
کد خبر : 1320 ۱۳۹۴/۱۰/۰۴   

بسترسازی مناسب برای اطلاع رسانی صحیح در فرمانداری ارومیه

خبرنگاران و اهالی رسانه با حضور موثر و فعال خود در ستاد انتخابات شهرستان ارومیه زمینه اطلاع رسانی مناسب را از روند ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کردند.

به گزارش نای قلم، ستاد انتخابات شهرستان ارومیه در روزهای ثبت نام از داوطلبان نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد حضور پررنگ و موثر خبرنگاران و اهالی رسانه جهت کسب و ارسال اخبار و گزارش های مستند، صحیح و سریع بود.

بنا به این گزارش با حضور خبرنگاران و ارسال اخبار ثبت نام به صورت لحظه به لحظه و برگزاری نشست های خبری کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه در راستای شفاف سازی امور، بسترسازی مناسب در جهت آگاهی شهروندان و افزایش مشارکت مردم در انتخابات صورت گرفت.

لازم به ذکر است در نظر گرفتن تمهیدات لازم، در نظر گرفتن مکان ویژه برای اصحاب رسانه و آماده سازی فضای نشست های خبری در محل ستاد انتخابات شهرستان ارومیه و همچنین لوازم مورد نیاز برای تهیه و مخابره خبر از سوی فرمانداری ارومیه بخشی از دلایل استقبال خبرنگاران و انعکاس مناسب اخبار انتخاباتی در ستاد انتخابات شهرستان ارومیه را تشکیل می داد.

نای قلم ضمن تشکر از عباس حسنخانی فرماندار ارومیه، ملامحمدزاده معاون سیاسی فرماندار و سجاد نیکنام کارشناس روابط عمومی فرمانداری ارومیه که تعامل بسیار خوبی جهت پوشش اخبار انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رسانه ها را داشتند، خواستار استمرار این تعامل می باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا