اخبار
کد خبر : 13197 ۱۴۰۰/۰۴/۰۱   ۱۹:۰۶:۱۶

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
دروازه‌بان دختر ارومیه‌ای لژیونر شد

 

بیر هیات فوتبال ارومیه گفت: سمیرا محمدی دروازه‌بان دختر ارومیه‌ای به باشگاه فوتبال لیگ برتری ترکیه‌ پیوست.

به گزارش نای قلم، عیسی زینالی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: قرارداد این دروازه‌بان با باشگاه آتا شهیر بلدیه اسپور ترکیه ۲ ساله است.

وی گفت: این باشگاه فصل گذشته در رده چهارم لیگ برتر ترکیه قرار گرفت و سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز داشته است.

دبیر هیات فوتبال ارومیه اضافه کرد: هم اکنون این باشگاه در فصل جدید در رده دوم گروه دوم لیگ برتر ترکیه قراردارد و پیش از این سابقه ۳ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی در سابقه ۱۴ ساله خود دارد.

سمیرا محمدی دروازه‌بان ۲۸ ساله ارومیه‌ای پیش از این در تیم‌های ملوان انزلی، سپاهان اصفهان، همیاری آذربایجان‌غربی و هیات فوتبال کرج در لیگ برتر حضور و سابقه دعوت به تیم ملی را نیز در کارنامه داشته است.

لیگ برتر فوتبال بانوان ترکیه، امسال بدلیل شرایط کرونایی با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود

*بانوی مهابادی برای نخستین بار به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت شد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: دیانا کورانی وزنه بردار اهل این شهرستان برای نخستین بار در آذربایجان غربی، به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

به گزارش نای قلم، قرنی مصطفی پور در گفتگوی اختصاصی افزود: اردوی تیم ملی نوجوانان دختر کشور از دوم تا هشتم تیر امسال به میزبانی تهران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تمام اعضای اردوی تیم ملی تا پایان مدت اردو در شرایط قرنطینه خواهند بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: شایان احمدنژاد وزنه بردار نوجوان این شهرستان نیز اواسط ماه جاری توسط کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

مصطفی پور اضافه کرد: مهاباد یکی از قطب های وزنه برداری آذربایجان‌غربی است که در اردوهای رده های مختلف تیم ملی نماینده دارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار ملی پوش وزنه برداری در رده نوجوان و نونهالان است.

*سه شهرستان برتر آذربایجان غربی در حوزه ورزش روستایی و عشایری مشخص شدند

بر اساس ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان سه شهرستان برتر آذربایجان غربی در حوزه ورزش روستایی و عشایری مشخص شد.

به گزارش نای قلم، رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان در این خصوص گفت: در راستای بررسی عملکرد و ارزیابی و نظارت سالیانه فعالیت‌های ادارات و ورزش جوانان شهرستانهای استان اقدام به ارزیابی و رتبه بندی عملکرد و فعالیتهای ادارات شهرستان در حوزه ورزش روستایی و عشایری نمودیم که براساس بررسی گزارش‌های دریافی از ادارات شهرستان‌ها و بر مبنای شاخص‌های تعیین شده و ارسالی در سال ۹۹ این ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفت که در نهایت ادارات سردشت، مهاباد و پیرانشهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

امید فتح الهی افزود: قرار است طی مراسمی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از رؤسای این سه شهرستان با حضور کیومرث پورایراندوست مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تجلیل به عمل آید.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا