اخبار
کد خبر : 13172 ۱۴۰۰/۰۳/۳۰   ۱۸:۵۳:۲۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
قاچاقچی سلاح‌های جنگی در پیرانشهر دستگیر شد

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 9 قبضه سلاح شکاری و جنگی با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی در زمینه قاچاق سلاح جنگی و شکاری، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر با اشرافیت و هوشمندی بالایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام یک سری کارهای پلیسی و اطلاعاتی نهایتا خودروهای حامل محموله های سلاح شناسایی و ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در مسیر پیرانشهر- مهابادبه صورت غافلگیرانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.

او تصریح کرد: در نتیجه این عملیات ضربتی پلیس شش قبضه کلت کمری و سه قبضه سلاح شکاری، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان تصریح کرد: در این خصوص  یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در نقده

فرمانده انتظامی نقده از کشف پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کیومرث پاکدل در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی نقده از طریق کار اطلاعاتی و منابع خبری از نگهداری و استفاده غیرمجاز از تعدادی دستگاه ماینر در این شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره برق در بازرسی از این مکان تعداد پنج دستگاه ماینر کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

پاکدل ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ماینر های مکشوفه ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست: هرگونه فعالیت در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و کالای قاچاق در سطح شهرستان را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

*کشف ١٠٠ کیلوگرم هروئین در یک منزل روستایی خوی

دادستان خوی گفت: بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مشکوک به هرویین از یک خانه روستایی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش نای قلم، حمید صمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق گزارش فرمانده اطلاعات سپاه خوی مبنی بر وجود مقداری مواد مخدر در منزل فردی ساکن روستای بلجوک از توابع بخش قطور خوی، ماموران به محل اعزام شدند.

او بیان کرد: با هماهنگی و صدور دستور قضایی طی عملیاتی از این منزل، ۱۰۱ کیلو و ۵۳ گرم مواد مشکوک به مواد مخدر از نوع هروئین با لفافه و پلاستیک در ۱۰ کیسه کشف شد.

دادستان خوی گفت: با کشف این اقلام، پرونده ای برای این موضوع تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا