اخبار
کد خبر : 13168 ۱۴۰۰/۰۳/۲۸   ۱۷:۰۲:۴۷

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
پلیس با تمام توان حافظ آرای مردم است

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت؛ پلیس در تمام شعب اخذ رای با تمام توان حافظ آرای مردم است.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا امروز در بازدید از شعب اخذ رای بیان داشت: در استان 2 هزار و 795 صندوق ثابت و سیار اخذ رای وجود دارد که پلیس با تمام ظرفیت و توان حافظ آرای مردم در این شعب خواهد بود.

وی با بيان اينکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از مدت هاي گذشته و با چينش برنامه هاي خاص، سعي می کنند تا انتخابات و حضور ملت آزاده ايران در اين پديده بي نظير مردم سالاري ديني را زير سوال ببرند، خاطرنشان کرد: پس از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي بارها و بارها مردم شريف ايران با داشتن بصيرتي مثال زدني در عرصه هاي مختلف و آزمون هاي متعدد يکپارچگي و همدلي خود را به دنيا نشان داده اند و حيله و مکر دشمنان را از ايجاد هرگونه توطئه و نيرنگ برملا ساخته اند.

فرمانده انتظامی استان تصريح كرد: شركت در انتخابات يك تكليف الهي است و خدمتگذاري به مردم در اين روز اجر و پاداش الهي دارد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان افزود: انتخابات يك حماسه ملي بوده و تمام كاركنان و پليس هاي تخصصي استان موظفند به منظور حفظ نظم و امنيت در انتخابات آتي از هيچ خدمتي فروگزاري نكنند تا همانند سنوات گذشته بتوانيم برگ زريني را در كارنامه افتخارات ناجا ثبت کنیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا