Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13166 ۱۴۰۰/۰۳/۲۸   ۰۹:۰۱:۳۱

دقایقی پیش؛
امام جمعه ارومیه رأی خود را به صندوق انداخت

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دقایقی پیش با حضور در شعبه اخذ رای واقع در رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور در شعبه اهذ رای در سیزده همین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ارومیه شرکت کرد.

وی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات اظهار کرد: شرکت در این انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و باید با هدف تعیین سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور پرشور در این انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات امروز، حماسه زیبایی از وحدت و یکپارچگی را به نمایش می‌گذارد، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند تا با ترفندهای مختلف حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را تحت تأثیر قرار دهند که با عزم راسخ ملت این ترفند نیز خنثی می‌شود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات امروز، اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را بار دیگر به نمایش می‌گذارند.

انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد از ساعت ۸ صبح امروز آغازشده و مردم از نخستین ساعات پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا