Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13158 ۱۴۰۰/۰۳/۲۷   ۱۱:۰۲:۱۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
واکسیناسیون کرونا تا روز شنبه در آذربایجان غربی انجام نمی‌شود

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: واکسیناسیون کرونا تا روز شنبه در استان انجام نمی‌شود و شهروندان در این خصوص مراجعه نکنند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این تصمیم به علت تقارن با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مشارکت منابع انسانی و استقرار شعب اخذ رای در برخی واحدهای بهداشتی اخذ شده است.

وی اضافه کرد: طبق این تصمیم، خدمات واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در پایگاه های واکسیناسیون اعم از تجمیعی، خودرویی و مراکز خدمات جامع سلامت در استان آذربایجان غربی انجام نمی گیرد و به روزهای بعد موکول شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: شهروندان برای واکسیناسیون در این روزها به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا