Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1315 ۱۳۹۴/۱۰/۰۴   

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی فراهم است

استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام تدابیر لازم در حوزه های مختلف برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و شرایط روحی و روانی برای حضور و مشارکت همه مردم در استان اندیشیده شده است .

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت صبح امروز در بازدید از روند ثبت نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات باشکوه ، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با اشاره به استقبال کاندیداهای برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی این حضور و استقبال را نشان از افزایش امید به آینده در میان مردم در کشور دانست که با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این حس و امید در جامعه ایجاد شده است.

سعادت در زمینه حضور کاندیداهای ثبت نام کننده در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور نامزدهای انتخاباتی قابل مقایسه با دور قبل نیست و نشان می دهد دولت فضای باز و نشاط سیاسی و اجتماعی را در کشور فراهم نموده است.

وی در ادامه به حضور قابل توجه بانوان استان در عرصه انتخابات و علاقه مندی آنان به مشارکت در عرصه های سیاسی و اجتماعی در کشور اشاره کرد و افزود: امروز می بینیم دولت تدبیر و امید فضای عمومی جامعه را برای مشارکت اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی در کشور فراهم کرده است.

سعادت ادامه داد: دولت در امر انتخابات دخالت ندارد و شرایط عمومی و فضای رقابتی و بدور از تخریب را برای رقابت افراد فراهم کرده است و در صدد حضور و مشارکت مردم در انتخابات هستیم .

در ادامه این بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از عملکرد کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان و فرمانداری های حوزه های انتخابیه استان به ویژه فرمانداری ارومیه در زمینه ایجاد فضای مناسب برای حضور خبرنگارن در محل ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا