Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 13133 ۱۴۰۰/۰۳/۲۴   ۱۶:۲۸:۳۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:
به توسعه تشکل‌های کارگری باور داریم

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: به توسعه تشکل‌های کارگری باور داریم و از شرکای اجتماعی خود حمایت خواهیم کرد.

به گزارش نای قلم، ابوالفضل عبادی در جلسه ای که با حضور فرمانده بسیج کارگری و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شد، اظهار کرد: شالوده وزارت متبوع به حیات تشکل های کارگران وابسته است و هر چقدر شرکای اجتماعی بیشتر شود امنیت کار و کارگر ارتقا می‌یابد.

وی افزود: وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار متنوع بوده و از اهم وظایف آن ارائه خدمت به جامعه کار، تولید و تعاونی هاست و هدف نهایی، استفاده از این خدمات جهت حل مشکلات کارگری و کارفرمایی، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در سطح استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدافع حقوق کارگران و کارفرمایان بوده و به دنبال تحقق مفهوم سه جانبه گرایی مبتنی بر تعامل کارگر، کارفرما و دولت است.

عبادی گفت: افزایش حقوق و دستمزد در سال‌ جاری با پیگیری تشکل های صنفی کارگری صورت گرفت که مورد رضایت جامعه کارگری بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: ایثارگری بیشتر مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات کارگران موجب ارتقای ضریب امنیتی در فضای کار و تولید می شود و این رویه را اجرایی خواهیم کرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا