اخبار
کد خبر : 1313 ۱۳۹۴/۱۰/۰۳   

مطالعات جامع پیشگیری از آلودگی هوا در کلانشهرها انجام می شود

 معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مطالعات جامع مقابله و پیشگیری از آلودگی هوا در کلانشهرها و مراکز استان هایی که با این معضل مواجه هستند، انجام می شود.

معصومه ابتکار در بدو ورود به ارومیه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس بررسی ها در کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا، مقرر شد طبق برنامه زمان بندی شده پس از کلانشهرها، مراکز استان ها در بحث مقابله با آلودگی هوا مورد مطالعه جدی و بررسی جامع قرار گیرند.

معاون رئیس جمهوری گفت: همکاری های بین بخشی، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی عمومی و توسعه حمل ونقل عمومی در این زمینه دارای اهمیت ویژه است و به عنوان بهترین راهکار در زمینه جلوگیری از آلودگی هوا به شمار می رود.

ابتکار همچنین اظهارکرد: در سفر به استان آذربایجان غربی درخصوص طرح های احیای دریاچه ارومیه و بهبود محیط زیست شهری و استانی بررسی های لازم صورت می گیرد.

وی گفت: نشستی نیز برای تبادل نظر با استادان و کارشناسان و مدیران استانی درباره مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا و مدیریت پسماند طرح ریزی شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: بازدید میدانی از دریاچه ارومیه و نیز نشست با دانشجویان استان، نشست مطبوعاتی با خبرنگاران، حضور در شورای اداری آذربایجان غربی و نیز نشست با تشکل های زیست محیطی استان از دیگر برنامه های این سفر است.

ابتکار صبح امروز وارد فرودگاه ارومیه شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا