اخبار
کد خبر : 13077 ۱۴۰۰/۰۳/۱۷   ۱۷:۵۶:۰۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۱۰۰ تن سیمان فاقد مجوز و توزیع خارج از شبکه در میاندوآب

 

جانشین انتظامی آذربایجان غربی از کشف مقدار ۱۰۰ تن سیمان فاقد مجوز و توزیع خارج از شبکه به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان میاندوآب خبر داد.

به گزارش نای قلم،‏ سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین انتظامی آذربایجان غربی، در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری به چهار دستگاه خودروی سنگین و کامیون بونکردار مشکوک که آن‌ها را متوقف و در بازرسی از خودروها، مقدار ۱۰۰ تن سیمان فاقد مجوز و توزیع خارج از شبکه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اقلام کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

*کشف ۳ قبضه اسلحه شکاری و جنگی در شهرستان بوکان

جانشین فرماندهی انتظامی استان همچنین از کشف سه قبضه اسلحه شکاری و جنگی در طی عملیات پلیس شهرستان بوکان خبر داد.

حسنخانی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجازی توسط افرادی به هویت معلوم در سطح شهرستان بوکان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تشکیل تیم‌های تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی در نهایت طی عملیات غاقلگیرانه، سه متهم در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل اقامت آنها، تعداد سه قبضه اسلحه شامل یک قبضه اسلحه شکاری و دو قبضه اسلحه کمری جنگی کشف شد.

حسنخانی ادامه داد: در این راستا سه متهم مرتبط با سلاح‌های کشف شده، دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که با اقدامات شرارت آمیز خود بخواهند نظم و آسایش مردم را به هم بریزند مقابله می‌کند.

*کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مهاباد

هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان مهاباد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: هشت دستگاه ماینر استخراج بیت‌کوین در یک واحد تولیدی در حومه این شهرستان شناسایی و ضبط شد.کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مهاباد

سرهنگ محمد توحیدی در گفتگویی افزود: پس از دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در یک واحد تولیدی خارج از شهر در زمینه استخراج ارز دیجیتال، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اخذ مجوز از مراجع قضایی، محل مورد نظر بازرسی شد.

وی تصریح کرد: عوامل انتظامی در این بازرسی هشت دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن را کشف و ضبط کردند.

توحیدی، با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، افزود: این فرد در بازجویی ‌ها بر فعالیت در زمینه استخراج ارز اعتراف کرده است که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مهاباد، در ادامه از همکاری و همراهی شهروندان در زمینه شناسایی افراد متخلف که به امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه ضربه می ‌زنند، قدردانی کرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا