اخبار
کد خبر : 13038 ۱۴۰۰/۰۳/۱۰   ۱۸:۳۸:۵۶

معاون مطبوعاتی خبر داد؛
تهیه لیست اسامی خبرنگاران شاغل در رسانه‌ها برای دریافت واکسن

 

معاون مطبوعاتی از تهیه لیست اسامی خبرنگاران شاغل در رسانه‌های مختلف بر اساس اولویت، برای دریافت واکسن کرونا خبر داد و تاکید کرد: از هیچ اقدامی برای حمایت از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش نای قلم به نقل از ایسنا، محمد خُدادی اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر در جریان رسانه‌ای کشور خطای اداراکی پیش آمد و آن هم کمی شدن رسانه بود.

وی، افزود: ما ۱۳ هزار رسانه و ۵۰ هزار مدعی خبرنگاری در کشور داریم؛ ۵ هزار نفر از خبرنگاران آزاد که در رسانه‌های مختلف مشغول به کار هستند بیمه شده‌اند اما با این آمار و رشد کمی رسانه‌ها عملاً هر کاری در این حوزه با مشکلات مختلفی مواجه است.

معاون مطبوعاتی ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی، خاطرنشان کرد: با انجام هماهنگی های لازم و ارائه اولویت‌های آموزشی توسط خانه مطبوعات، کلاس‌های این دوره در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

خدادی درباره توزیع کاغذ در بین نشریات هم توضیحاتی ارائه کرد و با بیان اینکه مشکل حوزه کاغذ، ارز است، گفت: کاغذ از ردیف ارز ۴۲۰۰ تومان خارج شده است؛ ما به عنوان معاونت مطبوعاتی نه ساختار واردات، نه صادرات و نه ساختار توزیع داریم؛ ولی از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده کردیم و به هر قیمتی کار را انجام دادیم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: به هرحال واقعیت ماجرا این است که شاخص دریافت کاغذ تغییر کرده و در حال حاضر نشریه ای که ۸۰ درصد انتشار دارد، کاغذ دریافت می‌کند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا