اخبار
کد خبر : 12998 ۱۴۰۰/۰۳/۰۶   ۱۲:۲۳:۰۸

معاون استاندار:
کمبودی در ارتباط با سیمان در آذربایجان غربی وجود ندارد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: هیچ‌گونه کمبودی در ارتباط با تولید سیمان در استان وجود ندارد و برای کنترل هر چه بهتر این کالا بایستی نظارت‌ها افزایش یابد.

به گزارش نای قلم، نادر صادقی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: در همین راستا در طول سال گذشته یک میلیون و 700 هزار تن سیمان توسط کارخانه سیمان ارومیه تولید شده که هفت درصد از این میزان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه سیمان بوکان نیز خاطر نشان کرد: 50 درصد از تولیدات این کارخانه در داخل استان مورد استفاده قرار می‌گیرد و 50 نیز به استان آذربایجان شرقی صادر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به تولید یک هزار و 857 تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی در طول هفته گذشته، تصریح کرد: مهم‌ترین مورد در ارتباط با گوشت مرغ کنترل تفاوت قیمت و افزایش نظارت‌ها بر بازار است.

صادقی تأکید کرد: با توجه به گزارش‌های واصله کمبودی در بازار مرغ گوشت وجود ندارد و باید دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه کوتاهی‌ها و مشکلات به وجود آمده را رفع کنند.

در این جلسه در مورد گندم و وضعیت حمل‌ونقل این محصول، وظایف دستگاه‌های متولی در نظارت بر بازار، گوشت، شن، ماسه، آجر، واحدهای خبازی و آرد و نان بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا