اخبار
کد خبر : 12986 ۱۴۰۰/۰۳/۰۵   ۰۹:۲۰:۰۲

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی:
کریدور بزرگراهی غرب کشور یک پروژه توسعه‌محور است

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور در شمال آذربایجان‌غربی یک پروژه توسعه‌محور است.

به گزارش نای قلم، علی‌بخش رستمی امروز در بازدید از بزرگراه‌ سلماس‌-خوی اظهار کرد: عملکرد مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی در ساخت و توسعه راه ها به ویژه تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور کم‌نظیر است که تحقق این امر به ارتقای کیفیت خدمات حمل‌ونقل و رضایت‌مندی شهروندان منتهی می‌شود.

بازدید از بزرگراه خوی_ایواوغلی و گفت‌وگو با پیمانکاران پروژه‌ها به منظور بررسی مسائل و دغدغه‌های آنها از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و هیئت همراه به شمال استان بود.

ماه گذشته، احداث بزرگراه خوی_ایواوغلی به طول ۲۸ کیلومتر به ارزش ١۶٢ میلیارد تومان به پایان رسید و قسمتی از کریدور بزرگراهی غرب کشور در شمال آذربایجان‌غربی با اتمام قطعه پایانی این بزرگراه تکمیل شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی همچنین با کارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان خوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید محسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این دیدار دستورهای لازم برای حل مسائل کارکنان در چارچوب قوانین را صادر کرد و گفت: شفافیت در اجرای قانون خدمات کشوری، عدالت در پرداخت‌های حقوق و مزایا، توجه جدی به موضوع آموزش و ارتقای توانمندی نیروها از مهمترین برنامه‌های انجام شده در یکسال گذشته به شمار می‌رود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در سفر به شمال استان از اراضی مشکل‌دار دانشگاه خوی نیز بازدید کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا