Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12973 ۱۴۰۰/۰۳/۰۳   ۱۳:۲۵:۴۸

سرمربی تراکتورسازی:
برخی دنبال حاشیه‌سازی در تیم هستند

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برخی دنبال حاشیه‌سازی در تیم بوده و از سکوت من سوء استفاده می‌کنند تا تمرکز تیم را به هم بزنند ولی من با اهداف باشگاه جلو خواهم رفت.

به گزارش نای قلم، رسول خطیبی امروز در نشست خبری با بیان اینکه در تیم تراکتورسازی برنامه بلندمدت دارم افزود: می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازیم و در این راستا آقای فیروز کریمی به عنوان مشاور فنی در کنار ما خواهد بود.

وی در خصوص استعفایش از این تیم افزود: پس از بازی با تیم آلومینیوم دست باشگاه را باز گذاشتم تا مسوولان راحت‌تر تصمیم بگیرند اما مالک و هیات مدیره باشگاه با جدایی‌ من مخالفت کردند.

وی ادامه داد: از موقعی که به تیم تراکتورسازی آمدم، برای بستن تیم سال آینده برنامه ریزی کردم و ‌باشگاه هم به دنبال یک برنامه بلند مدت است.

خطیبی با بیان اینکه با قدرت کارم را در تیم تراکتورسازی ادامه می‌دهم و سعی می‌کنیم در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم گفت: تلاش می‌کنیم در فصل‌های آینده تیمی روانه مسابقات کنیم که جزو مدعیان قهرمانی باشد.

وی با اشاره به اینکه منافع برخی در تیم تراکتورسازی قطع شده و این افراد در شبکه‌های مجازی، هواداران را تحریک می‌کنند افزود: تماشاگران تراکتورسازی خوب و بد را بهتر از همه تشخیص می‌دهند و امیدواریم همچون گذشته در کنار تیم باشند.

خطیبی گفت: باشگاه بزرگ تراکتورسازی دیگر اشتباهات سالیان اخیر را تکرار نخواهد کرد که بازیکنی یک دقیقه بازی نکرده، ۲۰۰ میلیارد ریال برای تیم هزینه داشته باشد. مطمئن باشید تا من هستم، نمی‌گذارم یک ریال از جیب آقای زنوزی و باشگاه به هدر رود.

وی درباره پیشنهاد از تیم‌های دیگر هم گفت: پیش از شروع فصل تا همین امروز پیشنهادات مختلفی داشتم، اما واقعا دلم با تراکتور است. با وجود اینکه در اراک شرایط خوبی داشتم ولی برای کمک به تراکتورسازی و خوشحالی مردم آذربایجان در نیم فصل به این تیم آمدم.

سرمربی تراکتور درباره وضعیت مصدومان تیمش برابر فولاد خوزستان بیان کرد: محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی و هادی محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وضعیت محمد عباس ‌زاده هنوز مشخص نیست و باید ببینیم کادر پزشکی تیم چه تصمیمی برای بازی کردن یا نکردن آنها می‌گیرد.

دیدار تیم‌های فولاد و تراکتورسازی از ساعت ۲۰:۴۵ روز دوشنبه سوم خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود/ایرنا

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا