اخبار
کد خبر : 12969 ۱۴۰۰/۰۳/۰۲   ۲۳:۴۷:۳۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۳۷ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ متهم در ارومیه

 

جانشین انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سه متهم و توقیف دو دستگاه خودرو در ایست بازرسی شهید کلانتری شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق مواد مخدر در ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان آذربایجان غربی، قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی باند قاچاق مواد مخدر شده که با زیر چتر اطلاعاتی قرار دادن موضوع  مشخص گردید باند موصوف با یکدستگاه دستگاه خودروی باری در قالب بار پیاز به قاچاق مواد مخدر از شرق کشور کرده اند.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: در این راستا با پایش‌های شبانه روزی و استقرار مامورین در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری، پس از چند ساعت کنترل تردد خودرو‌های عبوری، موفق به شناسایی و دستگیری سوژه مورد نظر شدند.

وی ادامه داد: پس از اعتراف متهمین دستگیر شده و جهت دستگیری متهمین اصلی باند، خودروی مورد نظر که با شگرد‌های خاص پلیسی و تعیقیب و مراقبت‌های لازم داخل شهر ارومیه شده و در حین تحویل بار بود، طی یک عملیات منسجم متهمین اصلی باند در جاده بنددستگیر وخودروی‌های توقیفی جهت بازرسی به مقر پلیس دلالت و دربازرسی از خودرو‌های مذکور ۳۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

*واژگونی خودروی پیکان در چالدران جان یک راننده را گرفت

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: واژگونی یک دستگاه پیکان در جاده روستای مخور در چالدران سبب فوت راننده این خودرو شد.

سرهنگ کمال حسین زاده در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه پیکان در جاده روستای مخور به علت نامعلومی به دره، سبب فوت راننده این خودرو شد.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: در واژگونی خودروی مذکور، راننده خودرور فردی مذکر 57 ساله به علت صدمات وارده در دم فوت نمود و سرنشنین جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

حسین زاده با بیان اینکه علت این سانحه نامعلوم و در دست بررسی است، بیان کرد: رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سالانه جان هزار نفر از سرمایه های انسانی کشور را می گیرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا